Thursday, March 3, 2011

Teeezing got out of hand…By Lisanne

Een tijd geleden kreeg ik spulletjes van Teeez binnen, tot nu toe ben ik er niet aan toegekomen om er wat mee te doen. Het lag daar maar stof te happen, zonde! Want toen ik de leuke rode met blauwe duo oogschaduw genaamd Tricky Treat ging gebruiken, kwam ik er achter dat het hele mooie en goed gepigmenteerde kleuren zijn.
Ook gebruikte ik de rood met blauwe wimpers nog die ik kreeg via KKCenterHK en nog veel meer spulletjes van onder andere MakeUp Store en toen opeens had ik weer een ietwat ondraagbare maar wel grappige look gemaakt.

Wil je zien wat ik met deze spullen maakte? Lees dan verder.

Ik was echt behoorlijk onder de indruk van deze duo en ik vind de kleuren erg mooi, vooral het rood geeft een mooi effect :D

Met de bloemetjes was ik al bezig voordat ik de wimpers aan had gebracht, als ik deze look nogmaals zou maken zou ik die waarschijnlijk weg hebben gelaten. Al doende leert men ;)


Wat ik zelf erg leuk vond was dat je de glitters zo mooi kan zien. Die is van een glittereyeliner van MakeUp Store en ik gebruikte niet zo heel vaak glitterliner maar deze is zo mooi dat ik hem wel moet gebruiken :D Ik heb hem over het gehele ooglid aangebracht en dat geeft het net iets extra’s.


Zo, genoeg foto’s denk ik zo :D Wat vinden jullie hiervan? Ik was er zelf best enthousiast over en merk dat ik het steeds leuker vind om dit soort looks te maken dus waarschijnlijk komen die nog wel vaker voorbij. Het hoeft tenslotte niet altijd draagbaar en functioneel te zijn, soms is het ook leuk om gewoon iets voor de lol te doen, toch? :D
Ik ben benieuwd naar jullie meningen, laten jullie het in de comments weten?