Thursday, March 3, 2011

False Lashes in actie By Lisanne

Een tijdje geleden liet ik jullie de lashes al zien die we toegestuurd kregen door KKcenterHK. Ik vond het enorm leuk om deze producten te ontvangen en wilde ze dus ook zeker gaan gebruiken.

Er is maar één klein probleempje: ik heb nog steeds een beetje moeite met het netjes en goed aanbrengen van valse wimpers. Het is niet makkelijk en heel secuur en soms lukt het me gewoon niet. Zo goed en zo kwaad als ik kon heb ik het toch gedaan.
Willen jullie de false lashes in actie zien?

Ook via twitter las ik dat er al een aantal mensen enthousiast waren gaan browsen door het assortiment en dat is natuurlijk hartstikke leuk. Ik kende ze ook nog niet voordat ze contact met ons opnamen en hun assortiment is zo ontzettend uitgebreid dat je altijd wel iets leuks kan vinden.
Zoals ik eerder al schreef zijn de gekruiste wimpers wat grover, je ziet de aanhechtrand van de haren wel zitten en ik was benieuwd of dat zo zou blijven als ik ze aanbracht. Ik heb er een look bij gemaakt met MakeUp Store producten die niet al te zwart of donker waren waardoor de nadruk vooral op de wimpers kwam te liggen.

Wat ik vooral zie bij deze lashes is dat ze van een hele mooie lengte zijn, wat betreft de wimpers. Ik heb wel eens hele goedkope wimpers gekocht (bij de Action) en die zijn zo bezopen lang. De haren komen daarvan met gemak in je wenkbrauwen terecht.
Dat vind ik bij deze wimpers een stuk mooier. De wimpers lopen naar de buitenste ooghoek toe uit, naar buiten toe worden ze dus wat langer. Dat geeft een sensuelere blik.

Wel blijf je de doorzichtige aanhechtrand zien, die is voor mijn smaak te dik en daardoor zijn de wimpers ook vrij stug tijdens het aanbrengen.

Haha je kan hier ook goed mijn gebrek aan skills zien wat betreft wimpers, je ziet nog een klodder lijm hier en daar zitten, lol.
Dat zijn dus de zogenaamde “crisscross” lashes. Al met al een erg mooi effect alleen zou ik er groot voorstander van zijn als ze de strip iets minder grof maken. En toch zijn ze voor de prijs van KKCenterHK zeker niet slecht alleen moet je dan wel weten wat je in huis haalt. 10 setjes voor omgerekend ongeveer €3,95 is een koopje, toch?
Ik heb ook nog een look gemaakt met de natuurlijke lashes, hiervoor koos ik juist wel een heftige look, eens kijken of ze dan nog opvallen.

Wat je meteen ziet is dat ook deze lashes van een mooie lengte zijn. Ze zijn niet zo torenhoog dat je meteen met je wimpers in je haargrens zit als je eens goed knippert en de haren staan ver genoeg uit elkaar voor een mooi effect.

Ook de aanhechting vind ik hierbij héél erg mooi, ze zijn echt amper te zien en op deze foto zie je gewoon alleen maar hele mooie lange wimpers. Daarom vind ik deze wimpers echt een aanrader.

Hierbij zie je een heel klein beetje de aanhechting van de wimpers, maar dat is mijn schuld :oops: ik had niet genoeg lijm op de rand gedaan en bij de binnenste ooghoek lieten ze dus weer een beetje los. Toen heb ik ze met “iets” meer lijm vastgezet waardoor je dat wel een beetje ziet. Tja, je moet iets…
De natuurlijke wimpers kosten omgerekend ongeveer 5 euro. Daar krijg je 10 paar voor terug! Dat is dus 50 cent per setje en mocht je dus besluiten iets op deze site te kopen dan zou ik deze er absoluut bij nemen.
Later wees Gonny me via twitter op iets wat mij wel helemaal ontschoten was: je krijgt geen lijm bij deze wimpers.
Zelf heb ik Duo lijm en dat is ontzettend fijn spul. Maar je hebt dus wel je eigen wimperlijm nodig want die zit er niet bij. Als je de intentie hebt om meer wimpers te gaan gebruiken dan zou ik sowieso zelf een goede tube lijm kopen want de lijm die je bij nepwimpers krijgt is over het algemeen niet heel erg goed.
Ik vond het heel erg leuk om deze looks met de wimpers te maken en ik ben echt van plan om nog meer te gaan experimenteren met nepwimpers, ze kunnen soms echt wat toevoegen aan een leuke of aparte look.
Maar worstel jij er ook zo mee om die dingen aan te brengen? Bekijk dan de tutorial van Suzy eens hier onder die ze ooit maakte voor Linda van Beautytreat. Ik mocht dit filmpje van Suzy gelukkig gebruiken want zelf had ik het nooit zo goed kunnen doen. Het heeft mij erg geholpen met de techniek. En het handigheid er in krijgen… helaas is dat een kwestie van veel oefenen. :)
Wat vinden jullie van deze looks? En wat vind je van de wimpers? Heb je de site van KKcenterHK al bekeken en ga je misschien wat bestellen of heb je dat al gedaan? Vertel! :D