Thursday, July 21, 2011

KKCenterHK bob wig + lashes (sponsored) By roseshock

Hello!

I got a package from kkcenterhk and here are the products:

Grey bob wig..

...and some lashes!


Oon jo jonkun aikaa halunnut tällästä bob peruukkia joten olin tosi innoissani kun huomasin paketissa tälläisen! Aluksi peruukki oli tollanen tosi kiiltävä ja harmaan sävyinen mutta talkkasin sitä jonkin verran ja siitä tuli tälläinen~

En oo vielä leikannut tota mitenkään kun en oo oikeen ehtinyt joten se ei ole ihan täydellisen muotoinen



Nää ripset on myös todella ihanat! Tykkään tollasista ulospäin pitenevistä ripsistä ja nää ripset on myös tosi pitkät joka on mulle vaan plussaa koska yleensä kaikki mun tekoripset tuppaa häviämään kaiken mun meikin keskelle.




Päivän meikkiin mua inspiroi avaruus. Hahah