Sunday, July 24, 2011

EOTD bronzy daytime look By makeupblog

's Morgens hebben de meeste vrouwen niet veel tijd, ook ik heb 's morgens behoorlijk wat haast. Vaak zelfs geen tijd om er over na te denken welke oogschaduwkleuren ik wil gebruiken. Daarom heeft (bijna) iedere vrouw een standaard make up look waar je mee voor de dag kan komen.
Hieronder zie je mijn standaard make up look als ik weinig tijd heb. Gewoon 3 kleurtjes, een eyeliner en mascara. En hop op naar het werk.
Kkcenterhk
Het oogschaduwpalet dat ik hiervoor gebruikt heb, is het Beauty Angel Green Eyes palet van de webshop KKCenterHk. Ik gebruikte van de eerste rij de 3de kleur (binnenste ooghoek en onder de wenkbrauw). Eveneens van de tweede rij gebruikte ik de 3de kleur in het midden van mijn ooglid, en tweede kleur van de 3de rij in mijn buitenste ooghoek.
Onder mijn ogen breng ik nooit oogschaduw aan voor overdag, dit maakt het geheel wat zachter. Wist je trouwens dat Julia Roberts dit praktisch nooit doet?
PaletWat is jouw standaard make up look?
Thank  you, makeupblog
Check out makeupblog
http://makeupblog.web-log.nl/makeupblog/2011/07/eotd.html