Friday, July 15, 2011

Today's shopping! + gift By juliasomething

Hey!
Azi am fost la posta si am ridicat coletul de la KKCenterHK, o minunata pereche de gene, pe care am vrut-o pt review.
LATER EDIT: Aceste gene mi-au fost trimise de catre KKCENTERHK pt review, este o sponsorizare/cadou.


Si dupa am fost in DM, in cautarea unui produs minune care sa-mi faca parul mai 'domolit', mai usor de aranjat, de indreptat. Si evident ca m-am ales cu mai multe produse, sfarsind prin a cheltuii toti banutii pe care ii aveam la mine:)) [crema de par domolit, base coat pt unghiute, crema de fata pt toate tipurile de ten, demachiant si dischete ;))]


Si ce scrie pe eticheta produsului crema, care cica face parul sa se aranjeze mai usor:
Abia astept sa incerc genele si sa vad cum mi se intinde acum parul:)) Va tin la curent!
Pupici:*

Thank you, juliasomething