Thursday, March 3, 2011

Nepwimpers maar dan met veertjes By Lisanne

Ik heb laatst weer contact gehad met KKCenterHK naar aanleiding van ons vorige artikel over die leuke wimpers die ze ons hadden opgestuurd. Ik vertelde dat ik graag ook extreme looks maak en toen werd me gevraagd of ik dan wat wimpers met veertjes wilde proberen. Well… Do I!!???

Wil je zien hoe deze schatjes er uitzien? Lees dan verder.

Ik was heel verbaasd en ook heel blij verrast toen de mensen van KKCenterHK me feather lashes aanboden. Ik had ze nog nooit gebruikt maar het geeft een heel bijzonder effect en ik had het op menig blog al voorbij zien komen en dan vond ik het resultaat schitterend. Ik vroeg om 2 setjes van deze lashes maar ik kreeg er 4 opgestuurd, geweldig!

Bij dit soort lashes is het in mijn ogen logisch dat de aanhechtband wat dikker is, er zitten ook meer “haren” aan, of in dit geval dus veertjes. Zelf vind ik dat bij deze wimpers niet storend.
Ik zal ze allemaal even laten zien, vooral in detail vind ik ze erg mooi :D
Deze rood met blauwe lashes vind ik heel erg mooi maar ik had ze niet zelf uitgezocht. Een schot in de roos dus! Ik vind het erg mooie kleuren en zo lekker extravagant :D
Ik heb ze snel gebruikt en binnenkort komt er dus een look met deze lashes.


Deze lashes zijn de lashes die je hier boven ook zag, met lange punten met veertjes op de uiteinden. Hier ga ik erg veel lol mee hebben :D Uitermate geschikt voor een extreme look natuurlijk! Hopelijk kan ik deze snel gebruiken want het enthousiasme sloeg in mijn hoofd bijna op tilt toen ik ze in handen had, hier kun je veel leuks mee :D


Deze lashes zijn bijna hetzelfde als de blauw met rode van bovenaan, alleen dan met andere kleuren. Deze zijn donkerbruin met zwart en daardoor iets meer bruikbaar maar doordat ze zo lang en dik zijn, kan je er nog steeds een hele extravagante look mee maken. Ook hier heb ik allemaal ideeën voor :D


En last but not least: groene veren. Bij mij rees direct de associatie met pauwenveren ook al zijn ze dat niet helemaal. En het vreemde is, ookal ben ik hier enorm enthousiast over en vind ik ze geweldig mooi: ik heb er nog geen ideeën bij wat ik hier mee zal gaan doen. Vreemd he? Vond ik zelf in ieder geval wel. Ik ga er nog een nachtje over slapen ;)


Wat vinden jullie van dit soort lashes? En welke vind jij het mooiste? Zou je ze zelf kopen bij KKCenterHK?
Heb jij bepaalde ideeën bij wat ik hier allemaal mee zou kunnen doen? Want ik ben ook enorm benieuwd of dit jullie meteen inspiratie oplevert, of juist helemaal niet?
Laat het alsjeblieft horen in de comments!