Thursday, June 16, 2011

Fransar fransar å fransar By sminkladan

Titta vad jag fick hem häromdagen, massor med ögonfransar! Jag älskar lösögonfransar! Fast jag tror jag börjar få för många xD Fast äh, vad säger jag, man kan ju aldrig ha för mycket lösögonfransar, eller? ;)




Första går och och köpa HÄR Ser nog ganska fejk ut ;) andra finns HÄR, dessa har jag testat, i min förra sminkning, de va inte så svåra att sätta på, men ganska obekväma :P haha


Dessa två ser ganska naturliga ut, testade båda på min bästa vän igår, men hon har superlånga fransar, så första syntes inte ens på henne, men de andra paret syntes och blev jättefint! (kommer bilder sen, när jag fått de av henne) Första går och köpa HÄR och andra HÄR

Thank you, sminkladan
Check out sminkladan blog

http://sminkladan.blogg.se/2011/june/fransar-fransar-a-fransar.html