Thursday, June 23, 2011

False Lash Effect cz.2 By shpcdream

Zdjęcia, zdjęcia, zdjęcia :)
Wczoraj po raz pierwszy nakładałam sztuczne rzęsy z KKCenterHK. Do ich przyklejenia użyłam kleju duo, który zamówiłam przez ebay.
Chyba każda z nas marzy o długich, czarnych i gęstych rzęsach, którymi będziemy czarować otoczenie, niestety mało która z nas może się pochwalić takimi cudami.

Stres, zanieczyszczenia, czasami i kosmetyki potrafią wyrządzić szkodę naszym rzęsom. Mi rzęsy wypadały po tuszach Lancome- zrobiła mi się nawet piękna dziura między nimi.

Co zrobić, żeby pomóc naturze? albo można zdecydować się na przedłużanie i zagęszczanie rzęs, albo dokleić sztuczne rzęsy- całe lub też kępki.
Efekty są różne....

Muszę pierw zaznaczyć, że miałam doczynienia ze sztucznymi rzęsami już parę razy. I z kępkami i z całymi- z elfa i innych firm.
Także mogę porównać je z tymi z KKCenterHK.

 Rzęsy z KKCenterHK są (jak już wspominałam parę postów niżej) mega delikatne i miękkie! faktycznie pod palcami wydają się być naturalne- nie są sztywne i twarde jak rzęsy innych marek. Nakładanie zajęło mi może z 10min - może nawet i mniej. Trochę kleju i raz dwa rzęsy są przyklejone;) Odklejenie też nie było problematyczne- rzęsy faktycznie nadają się do wielokrotnego użytku, wystarczy oczyścić je z kleju.
Ja jestem bardzo zadowolona- rzęsy nie wyglądają tandetnie i mega sztucznie. Szybko można się do nich przyzwyczaić. Nie obciążają mi powieki i wogólę ich nie czuję. Miałam je wczoraj na powiece od ok.12 do 1 w nocy;) i z ręką na sercu mogę je polecić!

Oczywiście dużo zależy od tego jak się je przyklei, czy ma się do tego rękę i jaki model się kupi- może się okazać, że inne modele nie są już takie delikatne. Przypominam, że moje to model A218. Trzeba za nie zapłacić 11,63$ za całe opakowanie, w którym znajduje się 10 par.

Według mnie wszystko przemawia na ich korzyść, cena, ilość i jakość!




moje "gołe" rzęsy- 1 warstwa tuszu

sztuczne rzęsy oraz czarna kreska;)






na policzkach Coralista z BeneFitu- musiałam sporo nałożyć, żeby było coś u mnie widać;)
Niestety u mnie kolor wychodzi jak taka brzoskwinia, nie koral

Thank you, shpcdream
Check out shpcdream blog

http://shpcdream.blogspot.com/2011/06/false-lash-effect-cz2.html