Thursday, June 23, 2011

False Lash Effect ;) czyli sztuczne rzęsy jak prawdziwe cz.1 By shpcdream

Jakiś czas temu dostałam maila z propozycją współpracy z KK Center HK, zgodziłam się - do wyboru miałam dość dużo zestawów sztucznych rzęs więc mogłam wybrać te, które wydały mi się najciekawsze;)
Padło na zestaw 10 par czarnych, długich i pięknych rzęs  firmy ES o numerze A218
Rzesy przyleciały do mnie już jakiś czas temu, ale niestety nie mogę ich przetestować bo czekam na klej duo, który zamówiłam przez internet.


Już mi się marzy czarna kreska, długie, widoczne rzęsy, delikatny brzoskwiniowy róż na policzkach i czerwone usta!


Także na dłuższą recenzję musicie poczekać;) ale mogę wam napisać już teraz, że rzęsy są niesamowicie delikatnie...do tej pory miałam sztuczne rzęsy różnych firm- w tym mojego ukochanego elfa, ale żadne nie były takie delikatne w dotyku i takie naturalnie wyglądające! pokazywałam je koleżance i miała takie samo zdanie, także zaczyna się na plus;)








Rzęsy zostały mi udostępnione przez KKCenterhk i na tej też stronie można je kupić, jednak fakt ten w żanym stopniu nie wpływa na ich ocenę- rzęsy zostaną porządnie przetestowane i ocenione.