Thursday, June 23, 2011

Lösögonfransar från kkcenterhk By adaras

I mitten av mars fick jag hem tre förpackningar med lösögonfransar från kkcenterhk. Jag har använt lösögonfransarna vid några tillfällen tidigare, men har inte kommit mig för att fånga det på närbilder.

Det har regnat och åskat i Stockholm i dag så jag tog mig tid att testa alla fransar. Eftersom det inte följde med något ögonfranslim har jag köpt en tub med lim från Kicks.

ES A005
ES A005-fransarna passar dig som vill synas. De är riktigt långa och ger en maximal franslängd. Fransarna är nästan dubbelt så långa som mina egna ögonfransar!

Dramatiska fransar.




ES A108

På dessa två bilder har jag fransar som heter ES A108. Jag tycker de var rätt svåra att sätta fast. Jag hade mycket lättare att få fast de längre ögonfransarna. Men när ES A108 väl sitter på plats är det väldigt fina.

Diskreta fransar med en liten twist!

ES A101

Nu till mina personliga favoriter hos kkcenterhk, ES A101. De är väldigt lätta att applicera och ger en lagom dramatisk look.

Glamourös och dramatisk effekt.



Vilka fransar är dina favoriter? :)

P.S If you want to translate the page to english, click here!