Friday, June 10, 2011

KKCenterHK false eyelashes - Eye's Chic By spookynails

REMEMBER ABOUT MY ANIMALISTIC NAIL ART CONTEST! LINK IS ON THE SIDEBAR!

PAMIĘTAJCIE O MOIM WZORKOWYM KONKURSIE ZWIERZĘCYM! LINK NA PASKU BOCZNYM!


Another lashes \o/ Eye's Chic lashes you can find here ---> click here :P . I got few more, but I have no time to make some other makeups :< All photos with flash.

Kolejne rzęsy \o/ Eye's Chic znajdziecie tutaj ---> kliknij tutaj :P Dostałam kilka innych, ale nie mam czasu na zrobienie innych makeupów :< Wszystkie zdjęcia z lampą.

Eye's Chic 816

I used Inglot gel liner and Wales Palette . Great lashes for the parties!

Użyłam turkusowego linera w żelu z Inglot i Wales Palette . Świetne na imprezy!


Eye's Chic 464

I used Wales palette + MAC Basic Red pigment. Too freaky for me :D Sorry for the weird photo :P

Użyłam Wales Palette i pigmentu MAC Basic Red. Zbyt wariackie dla mnie :D Sorry za dziwne zdjęcie :P



Eye's Chic 813

I used IsaDora eyeshadow palette - my favourite lashes from the bunch, they look super natural.

Cienie z paletki IsaDora - moje ulubione z setu, wyglądają super naturalnie.


Eye's Chic 815

I used Sleek Sunset palette - very natural lashes :) I like them :)

Użyłam paletki Sleek Sunset - rzesy wyglądają bardzo naturalnie, bardzo mi się podobają :)