Friday, June 10, 2011

Infatuation for Make-up (using mineral eyeshadow) By deeabeauty

Hello my ladies!


Oficial am terminat facultatea,implicit examenele! Neoficial, mai am licenta:( dar sunt increzatoare si stiu ca se va termina totul cu bine.

Asta inseamna ca am mai mult timp pentru blog, pe care l-am cam abandonat in ultima perioada (sa-mi fie cu iertare girls :D) dar am fost absenta motivat:P
Anyway,prea multe de spus nu prea am decat ca vroiam sa va arat un look pe care l-am realizat cu fardurile minerale de la Gabi,review aici.

E super easy de facut,ador fardurile lui Gabi ,se blenduiesc extrem de repede iar asta imi scurteaza din timpul necesar pregatirii mele. Chiar ma intreba cineva zilele trecute cat imi ia sa ma machiez,i-am spus ca in medie cam 15-30 de min depinde de complexitatea look-ului pe care doresc sa-l adopt in ziua respectiva!
Bineintales ca primesc replici de genul : "Pfffff prefer sa dorm decat sa ma trezesc cu 30 de min inainte ca sa ma machiez!"
Ei bine,la mine e total opus! As da oricand si in orice situatie acele 20-30 de min in plus de somn pe machiajul meu.Chiar daca nu mereu fac look-uri complexe,la fond de ten + pudra,eventual un eyeliner,mascara si un gloss sau un ruj,nu pot renunta! I'm a make-up freak what should I do?!:))

Hai ca iar m-am abatut de la subiect:)))
Anyway,revenind la ce vroiam eu sa va spun sau mai degraba sa va arat:D
















Si acum sa va povestesc in linii mari cum l-am facut:


Dupa ce mi-am pregatit ochii cu Fdt,pudra,anticearcan si nelipsitul primer,am aplicat o baza (in acest caz am folosit fardul crema Eggplant de la Elf dar voi puteti folosi si un eyeliner negru,merge foarte bine).
Am distribuit uniform pe toata pleoapa mobila,baza iar apoi am intervenit cu fardul mineral kaki (desi Gabi spune ca ar fi un gri albastrui,eu indraznesc sa spun ca e kaki with a little bit of shimmer).
Evident,a urmat etapa de blenduit iar pentru asta am folosit un fard baby pink si pentru un plus de efect/mister/adancime (cum vreti voi sa-i spuneti) am adaugat in crease un pic de purple si blenduit pana am ajuns la rezultatul de mai sus.
Mai departe e istorie : highlight,eyeliner,mascara si gene false (optional). And that is wall! Super easy nu v-am spus eu?!:P

Iar acum produsele folosite in ordinea in care le-am aplicat:



Fard crema Eggplant - ELF


Fard mineral nr.25 (click aici)




Fard mineral nr.12 (click aici)



Fard Beauties Factory nr.463




Fard mineral nr.1 (click aici)

  • Gene false ES A013 de la Kkcenterhk (review coming soon)
  • Mascara Maybelline The Colossal Volum
  • Eyeliner alb ADA

That was all for today my precious ladies,ma intorc la licenta mea:(

V-am pupat si sesiune usoara pentru cele care inca mai au examene de dat. Multa bafta fetelor!

Bye!

Ps: nu uitati sa participati si la giveaway unde puteti castiga o pensula Sigma.