Thursday, June 16, 2011

NUDE LOOK + sztuczne rzęsy By yourvisage

Hello there!

Dziś przybywam z bardzo delikatnym makijażem (skądinąd moim ulubieńcem). Aby troszkę bardziej podkreślić oczy dodałam sztuczne rzęsy, które już od dłuższego czasu chciałam Wam pokazać:) Otrzymałam je od firmy KKcenterhk (http://www.kkcenterhk.com/), która ma w swojej ofercie szeroką gamę sztucznych rzęs. Ja wybrałam sobie do przetestowania jedne z bardziej naturalnych i jestem bardzo zadowolona z efektu! Wkrótce pojawi się recenzja:) Póki co zapraszam na zdjęcia;)



Na powiekę nałożyłam jasno-beżowy cień w kremie, następnie beżowy cień z paletki 28 cieni. Załamanie podkreśliłam łososiowym cieniem.

Lista kosmetyków:
Korektor pod oczy Essence Stay All Day
Puder Synergen 02 Sand
cień w kremie Loreal HIP
cienie z paletki 28 Coastal Scents
czarna kredka Kryolan
róż z paletki Kryolan
pomadka Essence All About Cupcake
sztuczne rzęsy ES A111:
 http://www.kkcenterhk.com/m1/ES/p3277/ES-10-Pairs-Clear-Band-Dense-Fake-Lashes/product_info.html.


Pozdrawiam!
Thank you , yourvisage
Check out yourvisage blog