Wednesday, April 6, 2011

GETEST: NEPWIMPERS MET TWEE EYELOOKS By Linnes.nl

Ik mocht zelf twee verschillende sets wimpers uitzoeken. Vandaag laat ik je de Mini V Natural Lashes (A48) zien. Ze komen in een doosje waar tien sets in zitten en daarvoor betaal je een kleine vijf dollar.

Waar je even rekening mee moet houden is dat er geen wimperlijm bij de sets zit. Ik had nog lijm liggen van Catrice, die vorig jaar bij een setje wimperstukjes zat, dus die heb ik gebruikt. Ik heb de wimpers aangebracht over de (vrij simpele) make-up die ik die dag al droeg. Het enige wat ik extra heb toegevoegd is een zwarte eyeliner. Zo zie je het verschil tussen de wimperrand van de nepwimpers minder goed.

Hoewel je overduidelijk kan zien dat het nepwimpers zijn, vind ik het er toch wel erg mooi uitzien. Ze zijn mooi zwart en niet te lang, maar ze zorgen wel net dat die extra donkere oogopslag. Ik ben dol op vele lagen mascara, maar dat hoeft niet als je deze wimpers draagt. Ik vind dit zeker geslaagd voor een feestje. En als je dan toch een feestje hebt, mag de make-up ook wel wat heftiger toch? Ik heb nog een look voor je, hier heb ik mezelf extra dik opgemaakt met teal- en matgroene oogschaduw van Catrice. Wat ik gaaf vind, is dat het bijna dezelfde kleur als mijn ogen is geworden.


Ik ben hartstikke enthousiast over deze nepwimpers. Ik vind ze erg mooi en wat ik heel belangrijk vind: niet te overdreven. Als je ze draagt naar een feestje zal waarschijnlijk alleen een make-upliefhebber zien dat je nepwimpers draagt. Ik zou bovenstaande look dan ook gerust naar een feestje dragen.
Deze wimpers zijn te koop bij KKCenterHK en kosten $4,66. Binnen ongeveer 1 tot 2 weken heb je ze in huis.