Wednesday, April 6, 2011

mijn nieuwe, chocoladebruine haar… By linnes.nl

Jaren heb ik er over gedaan om mijn haren weer blond te krijgen. Voordat het enigszins op lengte was, waren we drie jaar verder. Toen heb ik gezworen om nooit meer zoiets radicaals met mijn haar te doen. Tot een paar dagen geleden dan. I present to you: mijn nieuwe, chocoladebruine haar…

Oke, grapje. Het is een pruik, maar dat hadden jullie vast al wel gezien. Ik mag voor Kkcenterhk een aantal spulletjes testen, waaronder deze pruik. Ik heb gekozen voor deze kleur, omdat ik ooit wel echt van plan was om mijn haren in deze kleur te verven (maar dan gaan mijn vader en Rob in hongerstaking) en omdat de lengte geweldig is. Als ik het ding op mijn hoofd heb loop ik de hele tijd met mijn haar te zwaaien en zwieren. Binnenkort vind je hier een review!

Thank you, linnes.nl
Check out linnes.nl Blog

http://www.linnes.nl/2011/02/20/ik-heb-nieuw-chocoladebruin-haar/