Monday, June 20, 2011

KKcenterHK - współpraca By siulka

W ostatnim czasie wiele blogerek dostało propozycję testowania sztucznych rzęs od firmy KKcenterHK, która jest azjatyckim sklepem internetowym sprzedającym właśnie wspomniane rzęsy (ogromny wybór!), a także kosmetyki i... peruki :D. Paczuszka doszła do mnie kilka dni temu i dzisiaj przedstawiam Wam jej zawartość. Do wyboru dostałam kilka rodzajów rzęs - wybrałam te, które wydały mi się najbardziej interesujące, chociaż naturalnymi bym ich nie nazwała :D - są to rzęsy z firmy ES i można zobaczyć je tutaj. Cena jest BARDZO korzystna - niecałe 6 dolarów za 10 par, można płacić przez PayPal, w dodatku - z tego co mi wiadomo - przesyłka jest darmowa :D! Dzisiaj pokażę Wam zdjęcia tego co dostałam, natomiast rzęsy na mnie, ich recenzja oraz makijaż z ich użyciem - już wkrótce :).