Saturday, February 12, 2011

Shopping Haul :)

Hi there, I know its been a few days since my last post, but I have been a little bit busy.
 Today I am going to write about something else other than Nail Polishes, I am a nail polish addicted, but I also love makeup, even though I do not have as much as I have nail polishes. On Friday, I went to do a bit of shopping, and as I never had tried anything form No 7, I decided to give it a go, because lots of people say it is a good brand, and their products are extremely good. So I bough a foundation, which cost me £15.50, bronzing pearls, £11 and a eyeshadow palette £10, on a deal 3 for 2, so I basically bought 2 products, and the cheaper I got for free. I am on a student budget, so for me it was a great deal! :) The foundation matches my skin tone perfectly, the tone that matched my skin was 05 Cream, I got the No 7 Protect & Perfect Foundation, which basically says that you will get a "flawless luminous finish" this is also SPF 15, so it is great, because I do not apply Sun Screen every day. I got the Sun Kissed bronzing pearls, which I think its gonna last me long, I still have not tried them. And I also got the trio eyeshadow in Pretty Posey, which is kind of Pink, and Rosy tones, I do not have anything like that, so I decided to give it a try. I also got, some makeup brushes, from EcoTools which cost me £29.99, I bough them at Amazon, so I still have not received them. I got the 18 Brush set, and I will talk about it more when I see it, and when I try it. 
That was all, as I mentioned before I am on a student budget, so unfortunetly I cannot afford to splurge like I would like on my make up.

Hear are some pics of what I got






Olá, já há uns dias que não vinha ao blog, mas tenho andado um bocadinho ocupada.
Hoje nao vou escrever sobre vernizes, eu sei que sou viciada em vernizes, mas tambem amo maquilhagem, embora nao tenha assim tanta como vernizes. Na Sexta Feira, fui fazer umas comprinhas, e como nunca tinha experimentado nada da No7, decidi experimentar, porque já muita gente me tinha dito que é uma boa marca, e os produtos deles são muito bons. Então comprei uma base que custou £15.50, umas bolinhas de bronzer, £11 e um palette de sombras, £10, numa promoção de 3 por 2, basicamente paguei os 2 produtos mais caros, e o terceiro foi de graça. Como sou estudante, esta promoção é ideal. A base complementa o ton da minha pele perfeitamente, a cor da base é o 05 Cream. A base que comprei é a No 7 Protect & Perfect Foundation, que basicamente diz que a pele vai parecer luminosa e perfeita, esta base tambem protege do sol, já que tem SPF15, o que é muito bom, porque não ponho protector solar todos os dias como é aconcelhado. Tambem comprei as bolinhas bronzer a cor que escolhi é a Sun Kissed, acho que me vão durar muito, ainda não as experimentei.
Tambem comprei a palette de sombras com o nome de Pretty Posey, que tem tons rosa, e como não tinha nada assim decidi comprar. Tambem comprei uns pinceis de maquilhagem, como os comprei na internet, no site da Amazon, ainda nao chegaram, são 18 pinceis da EcoTools e custaram £29.99. Mas falarei deles noutro post, quando os receber e quando os experimentar.
Foram estas as comprinhas, nao foram muitas, porque como já disse sou estudante e infelizmente não posso gastar tanto quanto queria em maquilhagem.