Monday, May 9, 2011

HET BESTE OOGSCHADUWPALETTE EVER By linnes

Maar ze kunnen allemaal niet tippen aan dit palette met 18 prachtige shimmery kleuren. Toen ik het binnen kreeg wilde ik direct mijn vingers erin duwen, maar heb me gelukkig weten te beheersen. Ik was razend nieuwsgierig naar de pigmentatie en maakte dus dezelfde avond nog foto’s. Het palette zelf is matzwart, zonder spiegel.

Hartstikke leuk natuurlijk, al die foto’s van het palette, maar ik denk dat jullie inmiddels wel toe zijn aan de swatches. Ik werk van links naar rechts, rij 1 is dus de meest linkse rij. Van elke rij laat ik de swatches twee keer zien, omdat ze zo mooi zijn. En omdat het kan. Alle swatches zijn gemaakt met één veeg van mijn vingers.
Rij 1
Swatches rij 1
Swatches rij 1
Rij 2
Swatches rij 2
Swatches rij 2
Rij 3
Swatches rij 3
Swatches rij 3
Rij 4
Swatches rij 4
Swatches rij 4
Rij 5
Swatches rij 5
Swatches rij 5
Rij 6
Swatches rij 6
Swatches rij 6
En nog een paar om het af te leren.
Er is één kleur duidelijk minder goed gepigmenteerd dan de rest: de groene kleur van rij 3. Ontzettend jammer, maar helaas. Ook de paarse kleur uit rij 5 valt een beetje tegen, maar is duidelijk beter gepigmenteerd dan de groene kleur. De rest van de oogschaduws zijn boterzacht en brokkelen bijna niet. Ik vind deze oogschaduw fijner aanbrengen met mijn vingers dan met kwasten, omdat de kleuren met je vingers veel heftiger worden.
Het palette wordt verkocht door KKCenterHK en kost $ 14,34 (ongeveer een tientje in euro’s). Bij mij werd het bezorgd in een grote enveloppe ingewikkeld met bubblewrap en uiteindelijk werd het palette daardoor meer dan 10 centimeter dik. Je zou het lichtelijk overdreven kunnen noemen, maar aan de andere kant: het gaat niet kapot! Je hebt het palette waarschijnlijk ongeveer binnen twee weken in huis.
Ik raad dit palette zeer sterk aan als je dol bent op shimmery, felle kleuren. Ik ben in elk geval erg blij met dit palette en ooglooks zullen zeker volgen.

Thank you, linnes
Check out linnes blog

http://www.linnes.nl/2011/05/07/het-beste-oogschaduwpalette-ever/